یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

آخرین مطالب
نویسندگان

زنان قبل و بعد از آرایش

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۴۷ ب.ظ


تاثیر جادوی آرایش بر بانوان

 

 

makeup 1 عکس های باورنکردنی این زنان قبل و بعد از آرایش

makeup 2 عکس های باورنکردنی این زنان قبل و بعد از آرایش

makeup 3 عکس های باورنکردنی این زنان قبل و بعد از آرایش

makeup 4 عکس های باورنکردنی این زنان قبل و بعد از آرایش

makeup 5 عکس های باورنکردنی این زنان قبل و بعد از آرایش

makeup 6 عکس های باورنکردنی این زنان قبل و بعد از آرایش

makeup 7 عکس های باورنکردنی این زنان قبل و بعد از آرایش

makeup 8 عکس های باورنکردنی این زنان قبل و بعد از آرایش

makeup 9 عکس های باورنکردنی این زنان قبل و بعد از آرایش

makeup 10 عکس های باورنکردنی این زنان قبل و بعد از آرایش

 

نظرات  (۱)

اگه یه روز من مُردم و تو منو دوست داشتی

پنج شنبه ها بیا سر مزارم وگلِ سرخی رو روی قبرم بذار تا همیشه اون گلی که بهت داده بودم رو به خاطرم بیارم

ولی…

اگه تو مُردی …

من فقط یه بار میام مزارِت…

میام و اون دسته گلِ سفیدِ مریم رو که با خون خودم سرخشون کردم ،برات میارم

وعاشقانه کنارت جون میدم تا بدونی هیچ وقت تنها نیستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی