یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

آخرین مطالب
نویسندگان

بازیگر ایرانی جایگزین «جسیکا آلبا» شد! + عکس

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۰۱ ق.ظ
بهاره کیان افشار
 جایزه
جسیکا آلبا
  و انجلا جولی
 را از دستشان در آورد.


کافه سینما: سرانجام و پس از کش و قوس ها و حواشی فراوان، پروژه‌ی جنجالی “لاله”، بر اساس زندگی دختر اتومبیلران ایرانی، تا چند روز دیگر کلید می خورد.

در هیاهوی اخبار جشنواره فجر، سازندگان فیلم لاله مراحل پیش تولید فیلم را جدی تر کرده و تصمیم گرفتند فیلم را در دهه فجر کلید بزنند.

در این میان انتخاب بازیگر نقش لاله زمان زیادی از گروه گرفت. نقشی که آنجلینا جولی و جسیکا آلبا در ابتدا کاندیدای ایفای آن بودند سرانجام به یک بازیگر جوان ایرانی رسید.



بر اساس اخبار رسیده سازندگان فیلم لاله بهاره کیان افشار را برای بازی در نقش لاله انتخاب کرده اند. بازیگری که این روزها سریال کلاه پهلوی با بازی او در حالی پخش است و دو فیلم گناهکاران و هیچ کجا هیچ کس به عنوان اولین فیلم های سینمایی اش در جشنواره سی و یکم فیلم فجر نمایش داده می شوند.




اسدالله نیک نژاد از ابتدا تاکید داشت که بازیگران فیلمش باید به زبان انگلیسی مسلط باشند و به نظر می رسد کیان افشار توانسته نظر این کارگردان را برای بازی در این نقش جلب کند.

مذاکره با بازیگران دیگر برای حضور در این فیلم همچنان ادامه دارد و نیکی کریمی و همایون ارشادی از گزینه های جدی بازی در نقش های دیگر فیلم لاله هستند.

بدین ترتیب اگر مانند دفعات پیشین اتفاق غیر قابل پیش بینی ای نیفتد، فیلمبرداری پروژه‌ی لاله، تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد.

نظرات  (۱)

  • دانلود آهنگ
  • مطلب خوبی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی