یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

آخرین مطالب
نویسندگان

عجیب ترین وسایل قابل حمل +عکس

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۱۲ ب.ظ
عجیب ترین وسایل قابل حملی
 که تا به حال ساخته شده اند


  برخی از وسایل هستند که نمی توان آن ها را خیلی راحت جابه جال کرد و از همین رو در مسافرت ها و یا در هر جایی استفاده از آن ها ممکن نیست اما طراحان ای مشکل را به نوع جالبی حل کرده اند.
 

ساخت وسیله های قابل حمل یا پرتابل ار جمله کارهایی است که بسیاری از شرکتهای صنعتی آن را انجام می دهند و البته برخی مواقع نیز وسیله های بسیار جالبی و عجیبی را به صورت پرتابل می سازند که باعث شگفتی مردم می شود.

  • دستشویی قابل حمل

مشکلی که ممکن است به سراغ هر کسی بیاید احساس دستشویی در مواقع بسیار حساس و خیابانها است. یک شرکت ژاپنی برای اینکه این مشکل را به نوعی حل کند دست به اقدامی جالب زده است و یک کیف دستی که در اصل دستشویی است ساخته. این دستشویی تمام امکاناتی که نیاز است را دارد. دستمال دستشویی، تمیز کننده دست و آینه از جمله امکانات آن است. این دستشویی البته به تولید انبوه نرسیده است و نمونه هایی از آن وجود دارد.

  • تستر همراه

خوردن یک نان داغ در هر جایی بسیار لذت بخش است اما در مسافرتهای خارج شهری اگر نان داغ پیدا نکردید می توانید از تستر قابل حمل استفاده کنید. این تستر بیشتر شبیه به یک چاقوی بزرگ است اما در اصل منبع های گرمازایی در آن وجود دارد که می تواند نان را به میزان دلخواه شما گرم کند. این وسیله بدون نیاز به برق و با باتری شارژی کار می کند.

  • شومینه همراه

با اینکه بسیاری از کارشناسان انرژی در دنیا شومینه را یکی از پرمصرفترین وسایل خانه می دانند و استفاده از آن را جایز نمی دانند باز هم افرادی هستند که شومینه را بسیار دوست دارند و نمی توانند از آن جدا شوند. یک طراح استرالیایی که از علاقمندان به شومینه است به تازگی یک شومینه قابل حمل ایجاد کرده است. این شومینه از جنس آلمینیوم است و البته روی سطح آن با چرم پوشیده شده است. این شومینه با استفاده از منبع گازی که در آن تعبیه شده است آتش را فراهم می کند.
  • اتاق خواب قابل حمل

به نظر می رسد که زاپنی ها علاقه خاصی به وسایل پرتابل دارند و همیشه به دنبال آن هستند که هر وسیله ای را در اندازه های کوچک تولید کنند. آنها چندی پیش اتاق خوابهای پرتابل طراحی کردند که تمامی امکانات مانند کمد، تخت خواب و... در آن تعبیه شده بود. این اتاق خوابها اگرچه کمی سنگین هستند اما حمل و نقل آنها بسیار ساده است و برای زندگی در کمپها به درد می خورد.

  • ماکروویو همراه

گرم کردن غذا نیز ممکن است در خارج از شهر و در مناطقی که نمی توان آتش روشن کرد کار سختی باشد از همین رو طراحان ماکروویو همراه را ایجاد کرده اند. این ماکروویو می تواند غذاهای شما را در اسرع وقت با استفاده از باتریهای 12 ولتی و یا با بهره گیری از باتری خودرو گرم کند.

  • احمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی