یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

آخرین مطالب
نویسندگان

خانه ای که گرگ ها دوستش دارند

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۱۳ ب.ظ

اینم یه گرگم به هوا

یه اتفاق جالب تو شهر ما همون تسوج رخ داده که از این قراره:
پنج روز پیش یه گرگ از دیوار یه خونه بالا میره
میوفته تو حیاط و


مشغول میشه  اونم چه مشغولیتی میره سراغ مرغ های بیچاره
لت و پارشون میکنه(خوبه من مرغ نیستم)
بعد که سیر میشه میخواد یه خودی نشون بده پس میره سراغ در خونه و به در پنجه میکشه صاحب خونه که یه تازه عروس بود از ترس پامیشه به پدر شوهرش
زنگ میزنه اونم وقتی میادو آقا گرگه رو میبینه غش میکنه
خالصه سرتونو درد نیارم...
زنگ میزنن آمبولانس میاد پدر شوهر رو میبره بیمارستان
زنگ میزنن پلیس 110 بیاد (گرگو دست گیر کنه) اونام چون اجازه نداشتن صبر میکنن و
زنگ میزنن به قاضی، قاضی هم ناراضی نصفه شب میاد و ماجرا رو میبینه
 حق تیر گرگو میده(خوبه من گرگ نیستم)میزنن گرگو میکشن و خیال مردم و مرغ وخروسا راحت میشه .

انگار قضیه به همین سادگی هم نبوده و گرگا نقشه دارن این خونه رو از دست صاحب خونه بگیرن
چون همین دو روز پیش با خبر شدم که یه گرگ دیگه افتاده تو اون خونه
ولی این یکی شانس داشته چون تونسته فرار کنه.

به گزارش خودم t.tiger


  • احمد

نظرات  (۲)

  • donyaye ma 2 ta
  • na

    man kasi ro ghul nemizanam

    .be xoda ras migam

    albatte ye dalile kamelan movajjah bara asheg nabudanam daram!!!

    age kasi tu delam bud migoftam.chon hich tarsi az hichkas nadaram

    خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود
    پاسخ:
    این که کاری نیست پیدا کردن سوزن از انبار کاه شنیدی؟ ولی من واقعا دنبال سوزن تو انبار کاه گشتم. ممنون نظر دادی.

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تجدید کد امنیتی