یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

آخرین مطالب
نویسندگان

خودکار غلط گیر

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۵۸ ب.ظ

خودکاری که بدنش با غلط دیکته ای و دستوری می لرزد!

بیچاره معلم ها کارشون سخت تر میشه



  استفاده از خودکارو کاغذ برای نوشتن ممکن است امروزه برای مردم یک چشم انداز دلهره آور باشد که از شبکه ایمنی غلطگیر رایانه ای در مورد غلطهای فاحش دیکته ای برخوردار نیست اما یک خودکار فناوری پیشرفته آلمانی به کمک این دسته از افراد آمده است.
 

خودکار فناوری پیشرفته شرکت Lernstift در زمان نوشتار اشتباه می لرزد. این خودکار برای کمک به یادگیری نوشتاری جوانان طراحی شده اما برای انسانها در تمام سنین قابل استفاده است.




این خودکار که در مرحله پیش ساخت قرار داشته، می تواند اشتباهات تلفظ و شکل گیری حروف را بطور بلادرنگ شناسایی کرده و یک لرزش هشدار را به دست نویسنده وارد کند.

کاربران می توانند یکی از دو حالت این خودکار که شامل حالت خوشنویسی برای نمایش عیوب شکل و خوانایی و حالت املاء برای شناسایی اشتباهات املایی و دستوری است را انتخاب کنند. حسگرهای ساخته شده درون این خودکار می توانند تغییرات در شکل حروف را شناسایی کرده و در صورت بروز اشتباه به سرعت لرزش را اعمال کنند.


فالک و مندی وولسکی، سازندگان این خودکار از تلاشهای اولیه پسر خود برای یادگیری نوشتن الهام گرفته اند. آنها امیدوارند که این کار بتواند به کودکان در نوشتن دقیق تر و سریعتر کمک کند.

این مخترعان قصد دارند یک پروژه سرمایه گذاری جمعی را در ماه فوریه راه اندازی کنند که سرمایه لازم برای تولید و بازاری کردن ایده را با کمکهای ملی مردم برای حمایت از مفهوم پشت اختراع، تامین می کند.

آنها همچنین قصد دارند خودکارهای آینده را با افزودن حسگرهای فشار، قابلیت اتصال به رایانه و یک بستر نرم افزاری باز برای دیگران به منظور ساخت برنامه و گسترش عملکرد این خودکار ارتقا ببخشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی