یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

آخرین مطالب
نویسندگان

نقاشی با ته مانده قهوه +عکس

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۵۰ ب.ظ

نقاشی با ته مانده قهوه

اینم در نوع خودش جالبه


  نقاشی با قهوه پودر شده و یا دانه های آن کار جدیدی نیست اما به تازگی یک هنرمند اوکراینی از نقاشیهای خود رونمایی کرده است که با کمک ته مانده های قهوه آنها را می کشد.
 

"الکساندر والد" یک لوله کش ساده است که البته استعداد نقاشی بسیار بالایی دارد و همچنین با استفاده از خلاقیت خود توانسته است این روزها بسیار معروف شود.


استعداد اصلی او در کشیدن نقاشیهای بسیار زیبا است که البته او این هنر خود را با یک خلاقیت جالب ترکیب کرده است. الکساندر با استفاده از ته مانده های غلیظی که بعد از نوشیدن قهوه در انتهای فنجان باقی می ماند نقاشی هایش را می کشد.



او میگوید برای اینکه مواد کار را داشته باشد مجبور است روزانه 3 تا 4 فنجان قهوه بنوشد و البته از بیماریهای احتمالی آینده اش نیز بسیار ترس دارد ولی علاقه او به نقاشی مانع قهوه نخوردن او نمی شود.



او به غیر از ته مانده های قهوه از شن نیز در کار خود کمک می گیرد. در نقاشیها شما می توانید قسمتهای پر رنگ را ببینید که با ته مانده قهوه درست شده اند و نواحی کمرنگ آن به کمک شن ساخته شده اند.



الکساندر این روزها مشتریان بسیار زیادی دارد ولی نقاشی هایش را یا رایگان در اختیار مردم قرار می دهد یا خیلی ارزان می فروشد تا بتواند قهوه بخرد. او همچنین قصد دارد تا ماه آینده نمایشگاهی با 500 نقاشی برگزار کند.

نظرات  (۱)

سلام

جالب بود

آپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی