یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

یک کلام وسلام

داغ ترین و پر بیننده ترین مطالب

آخرین مطالب
نویسندگان

جملات شاعرانه

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۲۸ ب.ظ

جملات شاعرانه از

 رضا کاظمی


  دیر آمدی، قطار رفت.... از راه نرسیده بهار، رفت... دستم به دستت نمی رسد دیگر.... ماهم نماند و ؛ بی قرار رفت...
 

1 : کمی بیش تر نخ بده، دورتر بروم؛ فکر کنم آزادم!

1

تو را از یاد برده ام
باران را، نه.

گفته بودی در باران می آیی!

2

درها و پنجره ها را بسته ام ولی
هنوز سردم است.
یا تو رفته ای، یا...

نه، گزینه ی دیگری نیست
حتمن تو رفته ای!

3

باران
نام دیگر تو بود.
به شهر که می آمدی
هوا پر می شد از بوی خوش
خیابانها،
از ازدحام نگاه ها و ماشین ها !

2 : برای از تو نوشتن، با کلمات بازی نمی کنم...

1

گفتی: تا آخر دنیا با توام.

و من،
ندانستم نام دیگر تو
تنهایی است!

2

ناکوک شده استْ این دل.

چه زخم بزنی، چه زخمه
فرقی نمی کند!

3

گفتی: بمان، باز می گردم

ماندم، بازگشتی:
یک مشت خاکستر، میان تابوت!

آه!
من فقط نبودن ت را آه کشیده بودم...

3 : یلدا؛ بلندترین شب چشم های توست...

1

خودکشی در خانه ی مان ارثی بود!

پدربزرگ
ماشه را در دهان ش چکاند
پدر، در شقیقه اش
من
در میان چشم های تو!

2

آن قدر از تو پرم
که بایستم مقابل باد
پشت سرم،
جهان مست می شود!

3

بی هوده می پیچد باد
بر شاخه های پاییز
وقتی تمام برگ ها
به سوگ رفتن ت
بر زمین نشسته اند!

4

شمع نیست م رفتن ت را بسوزم،
فقط نمی دانم چرا
وقتی می ایستم مقابل باد
پشت سرم، جهان شعله می کشد!

4 : در دل م انگار کسی هر روز مرا زخم می زند...

1

یک شب با تو تنها بودم
یک عمر بی تو
تنها !

2

سال هاست رفته ای و من
هنوز به خودم می لرزم
درست مثل شاخه ای که چند لحظه قبل
پرنده اش پریده باشد!

3

آرام شده ام
مثل درختی در پاییز
وقتی تمام برگ هایش را
باد برده باشد!

4

میان خنده و گریه
همیشه معلق استْ دلقک،
درست مثل اناری شکفته
به وقت چیده شدن!

5 : رنج می کشم عشقی را که نمی فهمی!

1

دیگر خبری نیست در شهر
الا این که: تو رفته ای و
روزنامه ها همه، سفید چاپ می شوند!

2

چند وقتی ستْ برگشت می خورند نامه هام.
حالا منْ به درک!
این پستچی بدبخت که گناهی نکرده است!

3

دورم بپیچ
بالا بیا
مثل یک پیچک
به بوسیدن آفتاب.

  • احمد

نظرات  (۲)

jaleb bud!
سلام دوست عزیز

ی مشکلی واسم پیش اومده ک باید حلش کنم

دوست خوبم من لینکتون کردم ک واس آپام دعوتتون کنم همیشه هم دعوتتون

کردم و از شمام انتظار دارم بیاین و نظرتون رو بگین

ولی شما ....

میخواستم ببینم اگه نمیخواین بیاین من لینکتون رو پاک کنم؟
پاسخ:
ببخشید من چند روز کمی سرم شلوغ بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی